Welcome to MonaVie!

DRINK IT, FEEL IT, SHARE IT!


Jus Mona Vie Jus Paling Berkhasiat Dengan 19 Jenis Buah-Buahan Yang Kaya Dengan Anti-Oksidan. Jus Mona Vie Menjadi Makanan Kesihatan Anda Serta Dapat Menyembuhkan Penyakit-Penyakit Secara Semula Jadi. Dapatkan Jus Mona Vie Sekarang! Hubungi Abdul Hadi Bin Abd Aziz (019-3636164) untuk keterangan lanjut. Atau layari www.share2u.my/ibnuaziz83. PENGEDAR DIPERLUKAN!!

Home

Tuesday, August 23, 2011

HARGA JUS MONAVIE ACTIVE

Jus Monavie active telah memasuki pasaran Malaysia. jadi senang sekali kepada sesiapa yg nk beli jus hijau ni. Harga jus ni saya jual RM130. kalu jadi membership saya boleh bg harga member. Sekiranya anda memang nk dapatkan jus monavie active. boleh hubungi saya di talian 0193636164 atau 0126063065.

Kepada sesiapa yg nk buat side income, seminggu RM1000+++... saya berjanji saya akan berkerja dengan org itu, bantu dia, InsyaAllah sama2 kita capai target kita.. Kerana Saya sekarang bersama dengan RAMPAI GLOBAL NETWORK, antara group2 yg sangat2 aktif di Malaysia ini, InsyaAllah... 

Minumlah monavie tuk kesihatan yg lebih baik, Insya Allah... God's Willing...

No comments:

Post a Comment