Welcome to MonaVie!

DRINK IT, FEEL IT, SHARE IT!


Jus Mona Vie Jus Paling Berkhasiat Dengan 19 Jenis Buah-Buahan Yang Kaya Dengan Anti-Oksidan. Jus Mona Vie Menjadi Makanan Kesihatan Anda Serta Dapat Menyembuhkan Penyakit-Penyakit Secara Semula Jadi. Dapatkan Jus Mona Vie Sekarang! Hubungi Abdul Hadi Bin Abd Aziz (019-3636164) untuk keterangan lanjut. Atau layari www.share2u.my/ibnuaziz83. PENGEDAR DIPERLUKAN!!

Home

Tuesday, August 9, 2011

Khasiat Monavie Original

MonaVie Original mungkin salah satu minuman terbaik anda boleh mempunyai jauh sebagai bahan-bahan dengan nutrien dan antioksidan. MonaVie Original campuran yang penuh citarasa acai berry Brazil serta 18 lain-lain buah-buahan dan beri-memberi manfaat kesihatan. Selain itu, produk MonaVie boleh didapati dalam pelbagai produk-produk lain termasuk pek gel dan serbuk. MonaVie Original akan membantu anda meningkatkan tenaga anda semasa menyediakan badan anda dengan nutrien perlu yang diperlukan.
MonaVie Original datang kira-kira 25,35 (750ml) auns beri acai yang lazat dan buah-buahan lain. Ia adalah disyorkan bahawa sebelum anda mengambil MonaVie asal yang anda goncang botol gigih untuk memastikan bahawa semua buah-buahan dan beri yang bercampur dengan betul.



Apa Ramuan yang MonaVie Original Mengandungi? 

MonaVie kandungan Asal campuran menyelerakan acai, aprikot, aronia, anggur putih, kiwi, epal, blueberry, Acerola, Goji, goji, buah prune, anggur ungu, Markisa, cranberry, Lychee, delima, pir, pisang, camu camu, dan bilberry. Kebanyakan buah-buahan ini telah disifatkan oleh ahli-ahli sains untuk menjadi sebahagian daripada buah-buahan yang sihat di dunia. Gabungan di MonaVie Original memastikan badan anda bahawa ia menerima pekat sihat sifat semula jadi vitamin yang paling bermanfaat dan nutrien. 

Apakah Kebaikan MonaVie Original? 

MonaVie Original mengalami antioksidan badan dan keperluan pemakanan. Orang-orang yang mengambil kurikulum nutriotional berdasarkan baki boleh yakin bahawa MonaVie Original antioksida dan fitonutrien mencari oksidan dan mengimbangi kesihatan keseluruhan badan.
Satu lagi manfaat MonaVie Original peningkatan yang dilaporkan dalam tenaga yang menyebabkan dalam erti kata keseluruhan menjadi peribadi. Walaupun penyelidikan tidak telah muktamad, penemuan awal bahawa MonaVie Original membantu meningkatkan aktiviti antioksidan badan. 


Mengapa MonaVie Eksklusif Asal? 

Blend itu. Campuran nutrien dengan buah acai membuat MonaVie salah satu makanan tambahan yang terbaik untuk diet anda. Oleh kerana badan kita lauk apabila berfungsi di potenetial tertinggi, ia sentiasa adalah penting untuk menggunakan beribu-ribu antioksidan yang berbeza. Kita tidak boleh mengabaikan hakikat bahawa alam ini telah menyediakan kita dengan plethura bahan yang berbeza yang boleh digunakan untuk mencapai kesihatan optimum. Kerana Asal MonaVie ini menyediakan banyak ejen-ejen dan mengapa ia perlu diambil setiap hari. Sinergi antara buah-buahan di campuran MonaVie Asal menyediakan jauh lebih pemakanan tambahan terkumpul daripada salah satu buah-buahan yang boleh dengan sendirinya. 

Siapa Sekiranya Ambil MonaVie Original? 

Kedua-dua lelaki dan wanita yang berhasrat untuk menambah diet harian mereka dengan berfaedah antioksidan dan pelbagai buah-buahan, berkhasiat dan pigmen.

Boleh  hubungi Abdul Hadi Abd Aziz di talian 019 3636164 untuk keterangan .

No comments:

Post a Comment