Welcome to MonaVie!

DRINK IT, FEEL IT, SHARE IT!


Jus Mona Vie Jus Paling Berkhasiat Dengan 19 Jenis Buah-Buahan Yang Kaya Dengan Anti-Oksidan. Jus Mona Vie Menjadi Makanan Kesihatan Anda Serta Dapat Menyembuhkan Penyakit-Penyakit Secara Semula Jadi. Dapatkan Jus Mona Vie Sekarang! Hubungi Abdul Hadi Bin Abd Aziz (019-3636164) untuk keterangan lanjut. Atau layari www.share2u.my/ibnuaziz83. PENGEDAR DIPERLUKAN!!

Home

Wednesday, September 22, 2010

K Klub Taman Melawati

Pada setiap hari Selasa malam, leader terbesar di Asia En Shah Khan mengadakan ceramah busines berkenaan Jus Monavie. Beliau sangat2 bermotivasi tinggi dalam membantu rakyat Malaysia yg lain berjaya seperti beliau. Beliau sangat bersungguh-sungguh, kerana sebelum ini beliau pernah membuat jus manggis dan telah mencapai income RM90,000 sebulan. Tetapi kenapa dia membuat jus Monavie. Mesti ada sebabnya. Dia memdapati jus Monavie dan syarikatnya dapat pergi jauh dan bertahan dalam industri kesihatan kerana kesan dan kebaikan jus ini sangat cepat hebat dan menyembuhkan penyakit biasa2 dan kritikal. Kerana produk yg hebat kerna itu la beliau sanggup dan rela berhenti dalam menbuat jus manggis dan mengorakkan langkahnya dalam monavie. Sekarang income beliau lebih ratusan ribu sebulan.. Adakah kita tak boleh sekiranya ada org mampu begitu?

Semua org pada zaman sekarang sekurang-kurangnya mempunyai harta yg banyak untuk ditinggalkan kepada anak2. Dalam monavie, setiap org yg sertainya pasti ada peluang yg besar yg betul menanti kita. Apa yg selalu disebut oleh Cik Shah adala kita perlu Istiqamah, Sabar, dan positif!.. Insyallah semua org akan berjaya.
Dengan sistem Monavie yg tidak menzalimi org bawah, setiap org boleh lagi kaya berbanding orang atasnya yg malas wat kerja tapi nk kaya. Jawabnya kayap lah baginya. Dengan kerjasama ahli kumpulan yg nk berbisnes dan sihat, jawib bagi mereka untuk berbincang dan menggerakkan beberapa tindakan seperti membuat iklan di surat khabar, mengedar flyers di tempat2 tertentu, menghantar kepada org yg di kenali seperti kawan lama, kawan pejabat, saudara mara yg sakit dan sebagainya. Kena saya cakap benda ini senang? kerana ia sangat senang. Bila kita free kita boleh pergi ke kedai atau vendor yg mengedarkan surat khabar dan kita masukkan flyers2 kita dalamnya untuk diedar. Sangat2 berkesan dan sekurang2nyanya dalam 200 keping flyers, mungkin dalam 4 5 org akan bertanyakan berkenaan jus in. Saya sudah mencubanya dan ianya berhasil!!.

Secara ikhlasnya saya cakap, Jus monavie adalah jus terbaik yg pernah saya jumpa dalam industri kesihatan ini. Walaupun harganya agak tinggi tapi kehebatan dan kebaikannya adalah lebih lagi berbanding harganya yg begitu. Setiap org mesti makan buah sekurang2nya 5 biji sehari dan kita sangat suka akan buah. Tetapi monavie telah keluarkan sesuatu jus minuman yg hebat hanya dalm sebtol kita boleh mendapati 19 jenis buah yg berbeza. MESTI SIHAT PUNYALAH!!! :-).. dan semua org nk sihatkan.

Bak kata cik Shah, kita wajib menjaga "banglow" kita, Bukannya memberi makanan yg sedap tetapi kena memberi makanan yg berkhasiat, baru banglow kita tahan lama...

Jd kepada yg berminat nk minum atau nk wat business monavie, boleh terus pergi ke K Klub di Taman Melawati. Kalau sapa tak tau saya boleh bawa dan kita pergi bersama.

 Alamat K Klub:
K Club Worldwide Sdn Bhd [ KKLUB ]
Jalan Melawati 3, Taman Melawati, 53100 Kuala Lumpur, Kuala Lumpur Wilayah Persekutuan.

Peta:
Direction:
1.Head northwest on Jalan Lingkaran Tengah 2 toward Jalan Taman Melati 1 800 m
2.Take the exit toward Jalan Taman Melati 1/5 140 m
3.Turn right onto Jalan Taman Melati 1/5 62 m
4.Turn right to merge onto Jalan Lingkaran Tengah 2 1.5 km
5.Take the exit toward Jalan Kolam Air 230 m
6.Turn left onto Jalan Kolam Air 550 m
7.Slight right onto Jalan Taman Melawati 170 m
8.Take the 1st right onto Jalan Melawati 3 800 m
9.Continue onto Jalan Melawati 1 Destination will be on the left 100 m



Hubungi saya Abdul Hadi di 019-363 6164. Dan boleh layari http://www.share2u.my/ibnuaziz83

No comments:

Post a Comment