Welcome to MonaVie!

DRINK IT, FEEL IT, SHARE IT!


Jus Mona Vie Jus Paling Berkhasiat Dengan 19 Jenis Buah-Buahan Yang Kaya Dengan Anti-Oksidan. Jus Mona Vie Menjadi Makanan Kesihatan Anda Serta Dapat Menyembuhkan Penyakit-Penyakit Secara Semula Jadi. Dapatkan Jus Mona Vie Sekarang! Hubungi Abdul Hadi Bin Abd Aziz (019-3636164) untuk keterangan lanjut. Atau layari www.share2u.my/ibnuaziz83. PENGEDAR DIPERLUKAN!!

Home

Tuesday, August 9, 2011

Rahsia dan kehebatan Monavie Active (Hijau)

Kehebatan MonaVie Active

MonaVie Active adalah campuran buah Acai berry yg sgt lazat yg merupakan superfood Brazil dengan 18 buah-buahan semulajadi yang bermanfaat kpd badan,dicipta dgn formula yang maju yang mengandungi Glucosamine yg menggalakkan fungsi sendi yang sihat. Selain itu, MonaVie Active Gel membolehkan anda untuk menikmati semua manfaat jus MonaVie Active.Kandungan gel ini telah dikompreskan. Mana-mana produk MonaVie Aktif yang anda menikmatinya, anda akan berasa hebat. Selain itu, anda hebat kerana anda benar2 menjaga kesihatan anda.

Faedah


• Menawarkan gabungan 19 buah-buahan, termasuk Acai Superfood.


• Menyediakan antioksidan dan fitonutrien untuk membantu mengekalkan dan menggalakkan kesihatan yang baik.

• Kapasiti antioksidan bersamaan kira-kira13 hidangan buah-buahan dan sayur-sayuran (4 oz. MonaVie). 

• Mengandungi Glucosamine untuk membantu menggalakkan pergerakan sendi, kesihatan,dan fungsi.

Ramuan Utama


Acai berry adalah permata mahkota gabungan MonaVie Active. Ia menggunakan freezed- dried. Acai Berry  menawarkan skor ORAC yang lebih tinggi daripada buah-buahan atau sayur-sayuran lain-lain yg telah diuji setakat ini, berdasarkan data tersedia USDA. Ia tidak hairanlah jika berkurun-kurun lamanya org asli masyarakat Amazon telah menjadikan Acai Berry sebagai sumber kesihatan dan daya tahan. Baru-baru ini, sains moden telah mengesahkan manfaat kesihatan yang luar biasa drpd buah-buahan ini, dan kajian telah menunjukkan Acai mengandungi nutrien bermanfaat yang berikut:


• Antioksidan• Fitonutrien• Asid amino• Vitamin• Trace mineral


Kajian juga menunjukkan bahawa serbuk Acai (freezed-dried) beku-kering  berkapasiti antioksidan lebih daripada 15 kali ganda lebih tinggi daripada blueberry dan lebih daripada 20 kali ganda lebih tinggi daripada raspberi. MonaVie Active menggabungkan rasa dan manfaat buah Acai dan lain-lain buah-buahan yang sihat dan lazat.




Apa yang Membuat MonaVie Active Unik?


Ramuan Utama. 

MonaVie Active Acai memanfaatkan satu kaedah proprietari memelihara manfaat buah Acai asli ke dalam serbuk beku-kering. Kaya dengan polifenol (yang kuatmembentuk antioksida), Acai dapat meneutralkan radikal bebas,dengan itu mengurangkan tekanan oksidatif. Apa yang penting untuk diperhatikan bahawa ciri-ciri pemakanan buah Acai adalah tidak menentu dan boleh dikompromi dengan mudah jika tidak dituai dan diproses. Proses yang digunakan untuk membuat MonaVie ActiveAcai serbuk beku kering adalah kaedah yang paling berkesan dalam memastikan kandungan nutrien dan aktiviti antioksidan Buah Acai.

Blend.

Buah Acaiberry adalah boleh dikatakan antara buah-buahan yang paling penting telah wujud untuk kesihatan anda. Pakar-pakar telah dirujuk kepada Acai Berry sebagai buah super food No1 di dunia. Tetapi alam memberikan kita beribu-ribu fitonutrien yang berbeza dan antioksidan yang penting bagi badan kita untuk berfungsi secara optimum. Walaupun ia mungkin sukar untuk mendapatkan terlalu banyak perkara yang baik, ia tidak bijak sekiranya mengabaikan pelbagai manfaat kesihatan yang semulajadi buah-buahan lain tawarkan. Ini adalah mengapa produk MonaVie Active termasuk campuran buah-buahan yang bermanfaat dari seluruh dunia. Campuran buah buahan ini sgt berkesan sehingga jauh melampaui apa yang boleh dicapai oleh mana-mana buah-buahan tunggal.

MonaVie percaya dalam falsafah Baki-Ragam Kesederhanaan-:


Kiranya adalah lebih baik daripada bergantung kepada sumbangan satu bahan; pelbagai campuran boleh menghasilkan faedah yang lebih besar berbanding daripada satu nutrien tertentu shj; dan sederhana adalah lebih berkuasa daripada lebihan.


• Proses.

MonaVie sgt berhati-hati pada setiap langkah dalam proses pengeluaran untuk memastikan standard kualiti tertinggi dipenuhi.

(Penuaian). Proses ini bermula dengan penuaian Acaiberry yang terdapat di dalam lembangan Sungai Amazon. Tidak seperti pemburu haram,yang haram menebang pokok keseluruhan hanya untuk menuai 12 inciseksyen. Pokok itu dikenali sebagai palmito (atau "jantung kelapa"),kaedah penuaian konservatif kita hanya membuang Acaiberi, dengan itu memelihara kehidupan pokok itu dan menggalakkan pemeliharaan Hutan Hujan Amazon.


(Pemprosesan). Acai adalah buah-buahan yang kuat lagi halus, dan banyak kandungan vitamin dan nutrien boleh hilang dalam tempoh 24 jam selepas penuaian, jika tidak dijaga dengan baik. Untuk memelihara nutrien secara keseluruhannya, kami bekukan buah Acai berry dlm tempoh yg tidak lama selepas penuaian. Kemudia buah Acai yg telah dibekukan diproses menjadi pembekuan yg unik berdasarkan formula-kering, iaitu bentuk yang paling berkesan dan padat dengan nutrien Acai disediakan.


(Perumusan dan pembotolan). Kebanyakan syarikat menggunakan proses dikenali sebagai TCP cerek. Proses ini melibatkan pemanasan formula selama beberapa jam dan boleh secara tidak sengaja "memasak"(mematikan) banyak sifat-sifat pemakanan. Walau bagaimanapun, MonaVie menggunakan flashTCP di mana formula ini dengan cepat dipanaskan, botol,dan disejukkan, dan dengan itu menangkap rasa segar, warna yg bertenaga,dan sifat-sifat berfaedah campuran.


• Sains.

Setiap langkah proses ini maju dan unik berlaku di bawah pemerhatian industri utama pasukan pembangunan produk dan penasihat saintifik.


Siapa Sekiranya Gunakan Produk Ini?

• MonaVie Active

Lelaki dan wanita yang ingin mengekalkan gaya hidup aktif dan tambahan diet harian mereka dengan faedah antioksidan dari pelbagai buah-buahan, berkhasiat dan pigmen.

• MonaVie Active Gel
Lelaki dan wanita yang mahu semua manfaat jus MonaVie Aktif dalam pek gel yang mudah.



Tahukah anda?


• Dr Nicholas Perricone (yang diketengahkan di The Oprah Winfrey Show), penulis buku terlaris, Janji Perricone, kedudukan Acai sebagai superfood No 1 di dunia


•Tiap-tiap kumpulan setiap buah-buahan dalam gabungan MonaVie Active diuji sebelum penghantaran selepas tiba di Amerika Syarikat untuk jaminan kualiti dan kesegaran.







Soalan Lazim

Apakah Buah Acai Berri?


Acai adalah buah berri yg kecil, bulat, gelap ungu , kaya dengan pemakanan yang menakjubkan. Rupanya sama seperti sebiji anggur, tetapi ia mempunyai jumlah yang lebih kecil pulpa dan biji besar tunggal. Pakar sains telah merujuk kepada buah Acai sebagai makanan yang paling berkhasiat dan berkuasa di dunia.


Adakah Acai mempunyai skor ORAC yang tinggi?


Ya, serbuk beku-kering (freezed dried) MonaVie Active menawarkan ORAC yang paling tinggi skor berbanding mana-mana buah-buahan atau sayur-sayuran yang diuji sehingga kini, di gram-untuk-gramasas. Acai berry adalah bintang di kalangan antioksidan lain yang sgt tinggi seperti beri biru, anggur, cranberry, dan delima. Mendapatkan pelbagai jenis antioksidan melalui diet atau makanan tambahan adalah penting untuk mengekalkan kesihatan yang baik.


Apakah ORAC bererti?


ORAC (kapasiti penyerapan radikal oksigen) adalah satu cara untuk mengukurkapasiti antioksidan makanan. Makanan dengan nilai ORAC yang tinggiwajar untuk keupayaan mereka untuk menghalang aktiviti radikal bebas.


Apakah phyto nutrien?


Fitonutrien antioksidan kuat dan terjadi secara semula jadi elemen yang menyumbang kepada rasa, warna, dan disease resistance tumbuh-tumbuhan (iaitu, buah-buahan, sayur-sayuran, bijirin penuh, dan kekacang). Manfaat kesihatan yang maksimum diperolehi dgn penggunaan pelbagai fitonutrien dengan spektrum warna yg penuh  dan pigmen,seperti yang terdapat dalam produk MonaVie Active.


Apa itu polyphenols?


Polyphenols adalah kelas antioksidan berkuasa yang dianggapakan sgt bertanggungjawab untuk Paradox Perancis: Perancis mempunyai diet yang agak tinggi dalam lemak, tetapi mempunyai risiko yg sikit bg penyakit hati; ini adalah disebabkan oleh jumlah polyphenols hadir dalam anggur yang digunakan untuk membuat wain Perancis. Produk MonaVie Active mengandungi
polyphenols yg kuat dan pelbagai, termasuk antosianin.

Apakah hydrochloride Glucosamine?


Glucosamine hydrochloride adalah kompaun semulajadi yang ditemui dalam badan yang digunakan untuk membantu membuat dan membentuk tulang rawan. Glucosamine telah juga ditunjukkan untuk membantu pelinciran, kusyen, melindungi, dan membina semula sendi.



ADALAH MONAVIE PRODUK AKTIF SELAMAT?


Ya. MonaVie Active mengandungi jus buah-buahan dan puree semulajadi yg dijumpai dalam bekalan makanan yang telah digunakan oleh pelbagai budaya selama beratus-ratus tahun dahulu. Walau bagaimanapun, jika anda mempunyai sebarang masalah kesihatan,berjumpa dengan doktor sebelum memulakan mana-mana produk atau program baru.


APAKAH hayat simpanan MONAVIE JUICE AKTIF DAN GEL?


Jika tidak dibuka, MonaVie Active dan MonaVie Active Gel mempunyai hayat hidup satu tahun. Jika jus MonaVie aktif telah dibuka, maka jangka hayat ialah kira-kira 30-60 hari. Apabila telah dibuka botol itu, adalah lebih baik jika diletakkan di dalam peti sejuk. MonaVie Gel Active harus digunakan keseluruhannya sebaik sahaja ia dibuka.


Bahan-bahan lain:


Campuran proprietari Acai (beku-kering serbuk dan seluruh jus buah-buahan); jus buah-buahan dari pekat (anggur putih,epal, Acerola, aronia, anggur ungu, kranberi, Markisa,aprikot, prune, kiwi, blueberry, Goji, buah delima, Lychee,camu camu); purees buah-buahan (pear, pisang, bilberry); asid sitrik,perisa semulajadi, sodium benzoate, D-Glucosamine hydrochloride,Sorbate kalium, Asid Lemak Esterified.

MonaVie Active Gel juga mengandungi: Maltodextrin, Xanthan Gum,Asid askorbik.



Penggunaan yang disyorkan

MonaVie Active: 

Goncang sebelum menggunakan. Minum 1-2 auns (30mil- 60mil)  dua kali setiap hari. Masukkan kedalam peti sejuk sebelum dan selepas digunakan. Jangan gunakan jika keselamatan meterai rosak.

MonaVie Active Gel: 

Ambil 1-2 paket setiap hari. Menyejukkan sebelum pembukaan. Ambil seluruh kandungan paket selepas buka. Jangan digunakan jika meterai keselamatan rosak.

Teruskan, minum untuk kesihatan anda!


Drink it, Feel it, Share it!!

Hubungi Abdul Hadi Abd Aziz untuk keterangan lanjut. Kepada yg berminat nk jadi pengedar, boleh terus hubungi saya di talian 019-3636164 atau 0126063065.

 

No comments:

Post a Comment