Welcome to MonaVie!

DRINK IT, FEEL IT, SHARE IT!


Jus Mona Vie Jus Paling Berkhasiat Dengan 19 Jenis Buah-Buahan Yang Kaya Dengan Anti-Oksidan. Jus Mona Vie Menjadi Makanan Kesihatan Anda Serta Dapat Menyembuhkan Penyakit-Penyakit Secara Semula Jadi. Dapatkan Jus Mona Vie Sekarang! Hubungi Abdul Hadi Bin Abd Aziz (019-3636164) untuk keterangan lanjut. Atau layari www.share2u.my/ibnuaziz83. PENGEDAR DIPERLUKAN!!

Home

Tuesday, August 9, 2011

Khasiat Monavie Pulse

Apakah MonaVie Pulse?

MonaVie Pulse ini dirumuskan secara saintifik dengan 19 buah-buahan, termasuk Acai Superfruit, menyampaikan antioksida untuk berkhasiat menyokong sistem kardiovaskular anda. Dengan manfaat yang ditambah sterol tumbuhan (kajian menunjukkan memainkan faktor penting dalam menurunkan kolesterol), resveratrol, dan asid lemak omega-3, mengekalkan sistem kardiovaskular yang sihat dan paras kolesterol yang sihat tidak pernah menjadi semudah itu.


Apa yang sterol tumbuhan?


Kebanyakan tumbuh-tumbuhan termasuk beberapa bahan-bahan yang dikenali sebagai sterol tumbuh-tumbuhan, sebatian fitokimia yang dijumpai dalam tisu lemak tumbuh-tumbuhan. Germa gandum, minyak bijan, bran gandum, dan tauge kaya dengan sterol tumbuhan. Apabila sterol tumbuhan dimakan, mereka bersaing dengan kolesterol untuk penyerapan dalam badan. Walau bagaimanapun, adalah sukar untuk mengambil cukup makanan ini pada setiap hari untuk memperolehi sterol tumbuhan yang cukup untuk mengekalkan paras kolesterol yang sihat.


Bagaimana sterol tumbuhan berfungsi?


Dari sudut pandangan badan anda, sterol tumbuhan melihat banyak seperti kolesterol. Kajian menunjukkan bahawa apabila anda makan dengan jumlah yang mencukupi sterol tumbuhan, badan menyerap kurang kolesterol kerana sterol tumbuhan sebenarnya bersaing dengan kolesterol untuk penyerapan dalam badan. Makanan yang mengandungi sekurang-kurangnya 0,4 g setiap hidangan ester sterol tumbuhan, dimakan dua kali sehari dengan makanan untuk pengambilan harian jumlah sekurang-kurangnya 0,8 g, sebagai sebahagian daripada diet rendah lemak tepu dan kolesterol, boleh mengurangkan risiko penyakit jantung. Bekalan dua hidangan jus MonaVie Pulse (4 oz.) 0.8 g sterol tumbuhan.


Berapa lama saya perlu mengambil MonaVie Pulse sebelum perubahan dilihat?


Kajian telah dijalankan ke atas sterol tumbuhan yang terkandung dalam MonaVie Pulse. Dalam kajian ini, manfaat kolesterol dikesan selepas 0,8 gram sterol tumbuhan yang memakan setiap hari selama 4 minggu atau lebih. MonaVie kini sedang menjalankan kajian untuk menentukan sama ada Pulse, yang mengandungi 0.8 gram sterol tumbuhan dalam 4 oz. jus, mampu untuk menghasilkan faedah yang sama lebih daripada jumlah masa yang sama.


Adakah sterol tumbuhan selamat?


Banyak kajian yang dijalankan manusia dan toksikologi dengan sterol tumbuhan telah menunjukkan tiada kesan buruk dalam kebanyakan penduduk. Walau bagaimanapun, jika anda mempunyai perhatian khusus, keadaan kesihatan, atau soalan mengenai penggunaan sterol tumbuhan, kami mengesyorkan anda berunding dengan doktor anda sebelum mengambil MonaVie Pulse.


Apakah MonaVie Pulse selamat bagi wanita yang boleh hamil atau menyusu?


Jika anda hamil atau menyusukan anak dan mempunyai perhatian khusus atau soalan mengenai pengambilan MonaVie Pulse, kami cadangkan anda berunding dengan doktor anda sebelum mengambil produk.MonaVie pergi ke panjang besar untuk memastikan produk adalah selamat. Ini termasuk menggunakan bahan-bahan dengan Umumnya Diiktiraf Sebagai status Safe (GRAS) sebagaimana yang dikehendaki oleh FDA sebelum dijual. MonaVie juga memastikan bahawa produk yang dihasilkan mengikut Amalan Pengilangan Baik semasa yang sebagaimana yang dikehendaki oleh FDA.Di samping itu kepada keperluan ini, MonaVie menggunakan ujian yang ketat untuk memastikan produk yang memenuhi piawaian yang ditetapkan terlebih dahulu yang berkualiti tinggi bagi keselamatan dan ketulenan. Walau bagaimanapun, walaupun keyakinan kami terhadap keselamatan MonaVie Pulse, MonaVie tidak menggantikan nasihat doktor.


Bolehkah saya mengambil MonaVie Pulse dengan ubat-ubat saya merendahkan kolesterol?


MonaVie sekali-kali lalai daripada interaksi antara bahan-bahan yang terdapat dalam 

MonaVie Pulse dan ubat-ubatan statin. Walau bagaimanapun, ubat preskripsi sering boleh membawa kepada kesan buruk pada badan tanpa mengambil kira diet anda. Oleh itu, dengan penggunaan sebarang ubat preskripsi atau kebimbangan, ia adalah bijak untuk membincangkan diet anda dengan doktor anda sebelum menggunakan.

Bolehkah saya mengambil Pulse dengan aktif dan / atau Asal? Jika saya mengambil kedua-duanya, bagaimana saya harus mengambil mereka?


Ya, anda boleh minum MonaVie Pulse dengan MonaVie Active atau MonaVie Original. Untuk mendapatkan manfaat kesihatan penuh bersama daripada MonaVie Active, anda perlu minum 4 auns MonaVie Active seperti yang diarahkan, untuk mendapat manfaat penuh daripada sterol tumbuhan, anda akan perlu untuk minum 4 auns MonaVie Pulse seperti yang diarahkan.


Mengapa saya harus mengambil berat tentang kolesterol saya?


Menurut Persatuan Jantung Amerika, kolesterol darah tinggi adalah faktor risiko utama dalam kesihatan kardiovaskular. Hampir 100 juta rakyat Amerika mempunyai kolesterol meningkat (> 200 mg / dL), dan sering kali, mereka tidak tahu. Mengambil tindakan sekarang untuk mengekalkan paras kolesterol yang sihat akan membantu mencegah masalah tersebut daripada timbul.Paras kolesterol sering boleh diubahsuai oleh perubahan gaya hidup, seperti makan makanan yang rendah lemak tepu dan kolesterol, dan tinggi di seluruh biji-bijian, buah-buahan, dan sayur-sayuran. MonaVie Pulse mengandungi sterol tumbuh-tumbuhan, kajian menunjukkan memainkan peranan penting dalam mengekalkan tahap kolesterol yang sihat sudah dalam julat normal. Sterol tumbuhan yang memakan sebagai sebahagian tetap daripada diet yang sihat yang rendah lemak tepu dan kolesterol menyediakan satu lagi pilihan semula jadi dalam penyelenggaraan kesihatan kardiovaskular.


Adakah kerajaan atau persatuan kesihatan profesional mengesyorkan sterol tumbuhan mengambil?


Di Amerika Syarikat (AS), Program Pendidikan Kolesterol Nasional (NCEP) mencadangkan penggunaan sterol tumbuhan bersama-sama dengan perubahan gaya hidup yang lain menghasilkan kesan positif terhadap paras kolesterol yang dicapai melalui cara pemakanan. (NCEP adalah cawangan Jantung Negara, paru-paru, dan Institut Darah National Institutes of Health.


Mempunyai apa-apa ujian klinikal telah dilakukan dengan sterol tumbuhan?


Sterol tumbuhan (phytosterols) telah klinikal dinilai dalam populasi yang berbeza, di bawah keadaan yang berbeza sepanjang 50 tahun yang lalu. Dalam beberapa kajian sterol tumbuhan telah menunjukkan kemampuan untuk meningkatkan tahap kolesterol pada manusia. Manfaat kesihatan daripada phytosterols telah mantap, dan pihak berkuasa kesihatan awam, seperti Program Pendidikan Kebangsaan Amerika Syarikat Kolesterol (NCEP), mula termasuk phytosterols sebagai sebahagian daripada cadangan pemakanan mereka (NCEP 2001).


Bolehkah kanak-kanak mengambil MonaVie Pulse?


MonaVie Pulse disasarkan untuk orang dewasa menonton kolesterol mereka dan prihatin dengan kesihatan jantung. Walaupun MonaVie telah mengambil langkah-langkah untuk memastikan produk ini selamat untuk kegunaan sebagai makanan, kanak-kanak harus biasanya tidak bimbang dengan kesihatan jantung atau mengekalkan paras kolesterol yang sihat. MonaVie Original adalah produk yang hebat untuk kanak-kanak makan.


Bagaimana jika saya mengambil berat tentang kolesterol, kesihatan sendi dan pemakanan antioksidan, tetapi saya hanya mahu menggunakan salah satu produk? Yang produk yang saya patut ambil?


Semua produk MonaVie mengandungi Acai dan gabungan 18 buah-buahan yang bermanfaat badan tambahan. MonaVie Original adalah untuk individu yang berminat terutamanya dalam pemakanan antioksidan dan penuaan. Dibina di atas asas MonaVie Original, MonaVie Active juga menyediakan faedah tambahan Glucosamine untuk kesihatan bersama. MonaVie Pulse menawarkan gabungan nutrien antioksidan yang kuat untuk kesihatan kardiovaskular dan sterol tumbuhan yang cukup (0,8 gram per 4 oz atau 2 paket) untuk membantu mengekalkan tahap kolesterol yang sihat yang sedia ada.


Mengapa sterol tumbuhan (phytosterols), asid lemak omega-3, dan resveratrol terkini? Bukankah ini sudah ditemui dalam Acai?


Sterol tumbuh-tumbuhan, phytosterols yang sering disebut, yang berlaku secara semulajadi lemak yang terdapat dalam tumbuhan. Acai, satu sumber lemak yang sihat, tidak mengandungi phytosterols. Mereka dijumpai dalam MonaVie Active dan Asal, tetapi dengan menambah lebih banyak sterol tumbuhan MonaVie Pulse, produk dapat menyokong kesihatan jantung dan mengekalkan tahap kolesterol yang sihat yang sedia ada.Apakah saiz yang menghidangkan jus MonaVie Pulse dan Gel?Minum dua auns jus Pulse MonaVie dua kali sehari. Satu hidangan (dua auns) menyediakan 0,4 gram sterol tumbuhan. Untuk Pulse Gel, ambil satu paket dua kali sehari. Satu paket (satu hidangan) juga menyediakan 0,4 gram sterol tumbuhan.


Bagaimana Gel Pulse berbeza dari jus?


MonaVie Pulse jus dan gel saintifik dirumuskan dengan 19 buah-buahan, termasuk Acai Superfruit, menyampaikan antioksida untuk berkhasiat menyokong sistem kardiovaskular anda. Kedua-dua jus dan gel menyediakan 0,4 gram sterol tumbuhan setiap hidangan. Hidangan jus Pulse 2 auns dan hidangan Pulse Gel 1 paket (1 auns). Anda akan menerima faedah yang sama daripada produk; Walau bagaimanapun, gel adalah lebih mudah alih untuk kemudahan apabila sekarang.


Apakah buah-buahan baru yang telah ditambah?


Anggur Concord, raspberry, strawberi, blackberry, elderberry, yumberry, tart ceri, berduri pir, nanas, dan cupuaçu.Mengapa MonaVie memilih untuk menambah buah-buahan ini untuk campuran jus Pulse?Anggur Concord, raspberry, strawberi, blackberry, elderberry, yumberry, dan tart ceri telah dikenal pasti untuk kandungan antioksidan, terutamanya polyphenols. Diet yang kaya dengan buah-buahan yang menyediakan pelbagai jenis antioksidan polifenol telah ditunjukkan untuk manfaat kesihatan keseluruhan serta mengekalkan kesihatan kardiovaskular. Cupuaçu dan yumberry membantu menyimpan MonaVie pada canggih trend pemakanan. Berasal dari Hutan Amazon, cupuaçu telah dipuji sebagai salah satu superfruits besar untuk hartanah pemakanan. Nanas dan pir berduri telah ditambah untuk meningkatkan rasa MonaVie Pulse dan profil pemakanan.


Bagaimana jumlah Acai yang ditemui di Pulse berbanding kepada asal dan aktif? Adakah ia mengandungi lebih atau kurang Acai?


Acai kekal sebagai permata mahkota dan merupakan bahan utama dalam MonaVie Pulse. Jumlah Acai dalam MonaVie Pulse bersamaan dengan MonaVie Active dan Asal.


Apakah pemakanan maklumat tersedia untuk Jus MonaVie Pulse?


Maklumat label, Jus MonaVie Pulse: 100% Juice


Pemakanan Fakta• Saiz Hidangan: 2 fl. oz. (60 ml)• Kalori: 45• Kalori dari Lemak: 10• Lemak Jumlah: 1 g * 1%• Sodium: 30 mg * 0%• Karbohidrat Jumlah: 8 g * 3%• Serat pemakanan: <1 g * 2%• Gula: 7 g• Protein: <1 g * 0%• Vitamin A: 4% *• Vitamin C: 70% *• Besi: * 2%


* Peratus Nilai harian yang berdasarkan diet 2000 kalori. Bukan sumber yang penting lemak tepu, lemak trans, kolesterol, atau kalsium.Bahan-bahan: campuran proprietari Acai (beku-kering serbuk, puri), campuran jus buah-buahan semula (kerukunan campuran anggur, nenas, epal, pir berduri, buah delima, elderberry, yumberry, bilberry, blackberry, blueberry, cherry, cranberry, raspberry, aronia ), puri buah-buahan campuran (Acerola, strawberi, cupuaçu, camu camu), sterol tumbuh-tumbuhan (diemulsikan dengan pepejal sirap jagung, polyglycerol ester asid lemak, acacia gusi), Apple Phyto-phenolics ® (polifenol campuran), omega-3 (kranberi minyak biji), resveratrol, perisa semulajadi, kalium sorbate (pengawet), natrium benzoate (bahan pengawet), asid sitrik.Tiada perisa tiruan, warna, atau pemanis, dan tidak ada gula yang ditambah.


Apakah pemakanan maklumat tersedia untuk MonaVie Pulse Gel?Maklumat label, MonaVie Pulse GelPemakanan Fakta• Saiz Hidangan: 1 fl. oz. (30 ml)• Kalori: 35• Kalori dari Lemak: 5• Jumlah Lemak: 0.5 g * 1%• Sodium: 20 mg * 0%• Karbohidrat Jumlah: 7 g * 2%• Serat pemakanan: <1 g * 2%• Gula: 4 g• Protein: 0 g * 0%• Vitamin A: 2% *• Vitamin C: 30% *• Besi: 1% *


* Peratus Nilai harian yang berdasarkan diet 2000 kalori. Bukan sumber yang penting lemak tepu, lemak trans, kolesterol, atau kalsium.Bahan-bahan: campuran proprietari Acai (beku-kering serbuk, puri), campuran jus buah-buahan semula (kerukunan campuran anggur, nenas, epal, pir berduri, buah delima, elderberry, yumberry, bilberry, blackberry, blueberry, cherry, cranberry, raspberry, aronia ), puri buah-buahan campuran (Acerola, strawberi, cupuaçu, camu camu), sterol tumbuh-tumbuhan (diemulsikan dengan pepejal sirap jagung, polyglycerol ester asid lemak, acacia gusi), Apple Phyto-phenolics ® (polifenol campuran), omega-3 (kranberi minyak biji), resveratrol, perisa semulajadi, kalium sorbate (pengawet), natrium benzoate (bahan pengawet), asid sitrik.Tiada perisa tiruan, warna, atau pemanis, dan tidak ada gula yang ditambah.

Watching kolesterol anda? 


 MonaVie Pulse diciptakan dengan hati anda di fikiran. Dirumuskan dengan 19 buah-buahan, termasuk Acai Superfruit, gabungan ini lazat, jantung dan sihat menyampaikan antioksida berkhasiat menyokong sistem kardiovaskular anda. Selain itu, MonaVie Pulse Gel membolehkan anda untuk menikmati semua manfaat daripada jus MonaVie Pulse dalam pek gel yang mudah. Mana-mana MonaVie produk anda melayan selera anda, anda akan berasa hebat mengetahui bahawa anda mengambil menjaga kesihatan anda.Faedah• mempunyai tahap kesihatan jantung * sterol tumbuhan untuk membantu mengekalkan tahap kolesterol yang sihat yang sedia ada.• Ciri-ciri resveratrol, yang menyokong sistem kardiovaskular anda dengan membantu melindungi saluran darah yang sihat.• Sampaikan polifenol antioksidan yang kuat untuk menggalakkan sistem kardiovaskular yang sihat.• Ciri-ciri pelbagai nutrien penting untuk kesihatan optimum.• Menawarkan perlindungan antioksidan terhadap radikal bebas.• Sampaikan kapasiti antioksidan kira-kira 13 hidangan buah-buahan dan sayur-sayuran dalam masa empat auns.* Makanan yang mengandungi sekurang-kurangnya 0,4 gram setiap hidangan sterol tumbuhan, dimakan dua kali sehari dengan makanan untuk pengambilan harian jumlah sekurang-kurangnya 0,8 gram dan sebagai sebahagian daripada diet yang rendah lemak tepu dan kolesterol, mengurangkan risiko penyakit jantung. Dua hidangan (4 auns) MonaVie Pulse mengandungi 0.8 gram sterol tumbuhan.


Ramuan Utama


Acai berry adalah permata mahkota campuran MonaVie. Apabila betul beku-kering, Acai menawarkan skor ORAC yang lebih tinggi daripada mana-mana buah-buahan atau sayur-sayuran lain yang diuji sehingga kini, berdasarkan data USDA tersedia. Tidak hairanlah bahawa berkurun-kurun lamanya budaya asli Amazon yang dihormati Acai sebagai sumber kesihatan dan kecergasan. Baru-baru ini, sains moden telah mengesahkan manfaat kesihatan yang luar biasa buah-buahan ini, dan kajian menunjukkan Acai mengandungi nutrien bermanfaat yang berikut:


• Antioksidan• Fitonutrien• Asid lemak (Omega 3)• Asid amino• Vitamin dan mineral• Karbohidrat kompleks• Serat makanan• Trace mineral


Kajian juga menunjukkan bahawa beku-kering serbuk Acai menawarkan kapasiti antioksidan lebih daripada 15 kali lebih tinggi daripada beri biru dan lebih daripada 20 kali ganda lebih tinggi daripada raspberi. Gabungan MonaVie akhir menggabungkan rasa dan manfaat buah Acai dan lain-lain buah-buahan yang sihat dan lazat.


Hubungi Abdul Hadi Bin Abd Aziz untuk mendapatkan produk  kesihatan anda yg terbaik!! Insya Allah..

No comments:

Post a Comment