Welcome to MonaVie!

DRINK IT, FEEL IT, SHARE IT!


Jus Mona Vie Jus Paling Berkhasiat Dengan 19 Jenis Buah-Buahan Yang Kaya Dengan Anti-Oksidan. Jus Mona Vie Menjadi Makanan Kesihatan Anda Serta Dapat Menyembuhkan Penyakit-Penyakit Secara Semula Jadi. Dapatkan Jus Mona Vie Sekarang! Hubungi Abdul Hadi Bin Abd Aziz (019-3636164) untuk keterangan lanjut. Atau layari www.share2u.my/ibnuaziz83. PENGEDAR DIPERLUKAN!!

Home

Saturday, October 30, 2010

Pengambilan Jus Monavie yang betul

Sesetengah pengguna jus monavie, mereke merasa rugi sekirannya minum banyak. Mesti la kan cepat habis.. Kepada semua pengguna jus Monavie, setiap kita mesti mengharapkan sesuatu yg baik drpd Allah selepas kita minum jus ni kan.. tetapi kdg2 xde kesan kerana apa.. cara pengambilan unutk pertama kali adalah dengan cara yang salah.. percaya cakap saya!


Peraturan pengambilan jus monavie

Berdasarkan pengamatan saya kepada 2 org makcik yg hampir sama umur sekitar 60-70an, mempunyai pakej sakit yg menarik la.

Makcik yg pertama menghabiskan jus monavienya dalam masa 2 minggu lebih, selepas itu, dia sms saya, produk telah habis, belom ada apa2 kesan.

Makscik kedua menghabiskan jus monavienya dalam masa seminggu dengan mengambil 6 cup (180ml) setiap hari. Selepas 3 hari dia call terus saya dan mengatakan badan saya telah segar dan rasa ringan, sakit2 pun dah kurang, mata semakin jelas, dan bertenaga. Alhamdulillah saya bersyukur dgn kesan yg diberitahu oleh makcik tersebut.

Jadi kat sini, apa yg boleh kita simpulkan. bagi permulaan petama kalinya, pengguna Jus Monavie mesti menggunakannya dgn kuantiti yg banyak untuk mendapat kesan yg sebenar.

Saya harap perkongsian saya ini dapat memberi bantaun kepada org di luar sana.

No comments:

Post a Comment