Welcome to MonaVie!

DRINK IT, FEEL IT, SHARE IT!


Jus Mona Vie Jus Paling Berkhasiat Dengan 19 Jenis Buah-Buahan Yang Kaya Dengan Anti-Oksidan. Jus Mona Vie Menjadi Makanan Kesihatan Anda Serta Dapat Menyembuhkan Penyakit-Penyakit Secara Semula Jadi. Dapatkan Jus Mona Vie Sekarang! Hubungi Abdul Hadi Bin Abd Aziz (019-3636164) untuk keterangan lanjut. Atau layari www.share2u.my/ibnuaziz83. PENGEDAR DIPERLUKAN!!

Home

Tuesday, August 9, 2011

Monavie dan Bulan Ramadhan Al-Mubarak

Saya mengambil kesempatan ini ingi mengucapkan selamat berpuasa kepada seluruh umat Islam di seluruh dunia. jadikan bulan puasa ini sebagai satu proses latihan ke atas diri kita dalam memupuk agar menjadi seorang yg bertakwa dan beristiqamah dalam ibadat kita.. Insya Allah, Allah akan sentiasa memberi kita rezeki sekiranya kita betul2 menjadi hambaNya yg bertakwa dan beramal soleh insyaAllah..

Amalkan monavie dalam bulan puasa ini kerana ia dapat memberi kita tenaga, InsyaAllah, untuk meneruskan ibadah kita, bahkan jadikan minuman untuk berbuka puasa kerana ia sgt2 bg membantu mengurangkan berat badan bg siapa yg mengambil berat hal berat badan Insyallah. Memang terbukti!! Insyallah. kena jg makan jgk la :P

PESANAN: KEPADA YG SAKIT2 KAKI NK SOLAT TERAWIH MINUM 2 CUP ( 60 mil) JUS MONAVIE.. iNSYALLAH HILANG RASA SAKIT ATAU KEBAS2 TU.. CUBA DULU BARU TAU!!!!

No comments:

Post a Comment