Welcome to MonaVie!

DRINK IT, FEEL IT, SHARE IT!


Jus Mona Vie Jus Paling Berkhasiat Dengan 19 Jenis Buah-Buahan Yang Kaya Dengan Anti-Oksidan. Jus Mona Vie Menjadi Makanan Kesihatan Anda Serta Dapat Menyembuhkan Penyakit-Penyakit Secara Semula Jadi. Dapatkan Jus Mona Vie Sekarang! Hubungi Abdul Hadi Bin Abd Aziz (019-3636164) untuk keterangan lanjut. Atau layari www.share2u.my/ibnuaziz83. PENGEDAR DIPERLUKAN!!

Home

Tuesday, November 23, 2010

Kenapa perlu banyak minum air putih?

Berdasarkan beberapa pengalaman saya terhadap pengguna jus monavie saya, saya dapati ada beberapa lagi langkah yg sangat mustahak kepada pengedar jus monavie. Orang yang punyai penyakit kencing manis, jikalau minum jus monavie pulse yg berwarna merah, harus minum air dengan kuantiti yang banyak.
Berdasarkan pengamatan, jus monavie merah sedikit manis berbeanding monavie original. ini kerana kandungan buah buahan dalam botol pulse dan original sedikit berbeza, tapi kesan dan kebaikan hampir sama, malah boleh dikatakan tiada beza.
Jadi selepas minum jus monavie pulse, minum lah air sebanyak mungkin, kerna pengambilan jus yg banyak tuk pertama kali boleh mnyebabkan kandungan gula dalam darah akan meningkat juga, jadi selepas minum jus monavie pulse, banyakkan air. barulah kahsiat jus tadi dpt di bawa bersama air keseluruh tubah badan dengan cepat. Insya Allah. kita semua akan menjadi sihat dengan buah buahan yg berkhasiat ini.
Monavie!! The best product!! Believe it!!

No comments:

Post a Comment