Welcome to MonaVie!

DRINK IT, FEEL IT, SHARE IT!


Jus Mona Vie Jus Paling Berkhasiat Dengan 19 Jenis Buah-Buahan Yang Kaya Dengan Anti-Oksidan. Jus Mona Vie Menjadi Makanan Kesihatan Anda Serta Dapat Menyembuhkan Penyakit-Penyakit Secara Semula Jadi. Dapatkan Jus Mona Vie Sekarang! Hubungi Abdul Hadi Bin Abd Aziz (019-3636164) untuk keterangan lanjut. Atau layari www.share2u.my/ibnuaziz83. PENGEDAR DIPERLUKAN!!

Home

Thursday, October 14, 2010

Kenapa Monavie berpotensi besar di pasaran dunia?

Monavie adalah sebuah syarikat yg bermulanya di US di Utah kalu tak silap. Bayangkan dalam masa 6 tahun jualan terkumpul tahun mencecah USD2.1 billion. Kalu tengok company2 lain mcm Amway Avon, diorg dah dekat 100 tahun, tapi jualan USD 10 billion.

Target monavie dalam masa 20 tahun jumlah jualan adalah USD 20 billion. Mustahil atau tak kita tgk, tp peningkatan setiap tahun terserlah dan jelas.

Kenapa kalu saya kata org2 Malaysia berpotensi menjadi jutawan?
Monavie masuk ke Malaysia pada April 2010, enam bulan lepas je. Jadi siapa2 yg betul nk wat side income, Monavie adalah pilihan terbaik!! sebelum ni pada 2008, Monavie bermukim di Singapura dan tahun ini masuk Malaysia dan terus ada ofis bertaraf 5 bintang di Jalan Bangsar, bangunan UOA, sebelah LRT Bangsar mudah sgt sapa nk p.
Dan selepas ini akan dibuka di Indonesia, Brunai, Thailand, India dan lain2 tempat lg di Asia. Jd potensi sgt2 luas kerana malaysia yg terawal iaitu negara ke 14 monavie masuk!!! Imagine please!!!. Let's have a better life in monavie in term of health, wealth dan lifestlye Insyallah.

Bila kita dah ada duit banyak kita guna pada Jalan Allah itu yg Paling Terbaik!! Insyallah Amin....

No comments:

Post a Comment