Welcome to MonaVie!

DRINK IT, FEEL IT, SHARE IT!


Jus Mona Vie Jus Paling Berkhasiat Dengan 19 Jenis Buah-Buahan Yang Kaya Dengan Anti-Oksidan. Jus Mona Vie Menjadi Makanan Kesihatan Anda Serta Dapat Menyembuhkan Penyakit-Penyakit Secara Semula Jadi. Dapatkan Jus Mona Vie Sekarang! Hubungi Abdul Hadi Bin Abd Aziz (019-3636164) untuk keterangan lanjut. Atau layari www.share2u.my/ibnuaziz83. PENGEDAR DIPERLUKAN!!

Home

Thursday, October 14, 2010

Kaedah pemasaran

Dalam mana2 perniagaan pun kalu kita tak usaha tak dapat apa yg kita nak. Jadi dalam Monavia terdapat banyak kaedah2 yg telah saya pelajari dari pada upline2 yg sgt2 membantu saya saya pun sentiasa mengambil berat downline2 saya yg betul2 nk wat bisnes lah.

Pelan Pemasaran Monavie

Cara yg simple kita nk wat sale kalu kita malu nk bercakap awal2 ni, kita boleh guna kaedah:
1-mengedar flyers
-kalu beli 1000 keping flyers, average yg org call dalam 10-20 org.. dan yg nk beli mungkin 5 6 orang. dan yg nk join dalam 1 2 org.. jadi dah berbaloi kan.. itu usaha yg sgt2 mudah bg saya.
-cara mengedar bukan hanya edar melalui tangan, tapi blh jg kita pergi ke kedai2 pengedar surat khabar seperti malay mail dan sbgnya. Insyallah ada rezeki kita kat situ

2-menggunakan internet sebagai saluran mempromosikan produk
-macam2 cara kita boleh wat iklan dalam internet, nk masuk dalam Surat Khabar Metro online ke, Harakah Daily online ke, blog ke, website ke dan mcm2 g dlm internet.

3-kaedah membuat sale di tempat2 awam seperti pasar tani, pasar malam
-walaupun sebotol dua je org beli tapi.. main point adalah menabur flyers kepada semua org yg lalu lalang kat pasar tani dan lain2 tempat lg. Kita kena initiate sendiri la.

4-jumpa saudara mara yg ada masalah kesihatan
-kita syorkan produk kita kerana proven clinically. kalu tak try tak tau

5-kalu berdasrkan buku how to make people say yes...
-kita kena cakap selalu, sekurang kurangnya 1 hari 3 orang. ini adalah basic.

Jgn risau org Malaysia rama orangnya.. diorang takkan tumbuk kalu tak mau beli. Dan daripada kita duk melepak kat kedai mamak duk cakap hal orang, adalah lebih baik kita cakap pasal makanan kesihata.. boleh tolong org sihat dan dapat income. ok la tu kan. okeh intaha :-)

No comments:

Post a Comment