Welcome to MonaVie!

DRINK IT, FEEL IT, SHARE IT!


Jus Mona Vie Jus Paling Berkhasiat Dengan 19 Jenis Buah-Buahan Yang Kaya Dengan Anti-Oksidan. Jus Mona Vie Menjadi Makanan Kesihatan Anda Serta Dapat Menyembuhkan Penyakit-Penyakit Secara Semula Jadi. Dapatkan Jus Mona Vie Sekarang! Hubungi Abdul Hadi Bin Abd Aziz (019-3636164) untuk keterangan lanjut. Atau layari www.share2u.my/ibnuaziz83. PENGEDAR DIPERLUKAN!!

Home

Saturday, October 16, 2010

Cerita selepas menggunakan Jus MonaVie

Dalam mengguna dan mengamlkan jus monavie.. cara pengambilannya adalah berdasarkan risiko atau keadaan pengguna itu sendiri. Sekiranya dia ada banyak penyakit, dia harus atau kena ambil 6 cup kecil sehari, iaitu 2 pagi 2 tghari 2 ptg atau malam. Manakala bagi yg sihat 2 cup setiap hari dah cukup..

Kenapa harus ambil banyak pertama kali mengguna jus Monavie ini? Jus monavie bukan ubat, ia adalah jus yg mc kita tgk kat kedai2 tu.. jd permulaan, kita kena basahkan sel-sel badan kita dgn kadar yg sangat banyak. Kalu boleh hbskn sebotol dalam masa 1 minggu. Jgn Kedekut duit kalau kita sakit. Duit boleh cari kan. Selalu kita dgr mcm tu kan, tp masih lg rakyat Malaysia yg begitu sebenarnya.

Jadi bila dah hbs sebotol dlm masa seminggu, dan ada perubahan pada badan kita, Insyallah, kita kurangkan la pengambilannya dari 6 cup kepada 4 atau 2. Baku kesan tu nampak dan pasti akan berpuas hati. Kenapa saya tekankan tentang pengambilannya?

Jawapan saya berdasarkankan pengalaman saya terhadap 2 org makcik yg berbeza cara pengambilan mereka, yg mana makcik pertama menghabiskan sebotol jus Monavie dalam masa 2 minggu dan apa yg reply saya dapat adalah :"belom ada apa2 kesan , Jus dah hbs". Manakala makcik yg kedua, dgn menghabiskan dalam masa 1 minggu (6 cup 1 hari), selepas 3 hari reply yg saya dapat adalah: " makcik dah rasa segar!! alhamdulillah! Badan kaki makcik dah tak rasa sakit!! lenguh2 pun dah hilang!!". Betapa saya gembira keran pertama kali say dengar drpd pengguna yg beli drpd saya. Saya dpt bantu dia dengan izin Allah penyakitnya berkurangan...

Jadi dari cerita yg saya bawkan ini, permulaan mengguna dgn kadar yg banyak adalah sangat penting bagi org2 yg ada banyak penyakit, jgn la berkira sangat kerana anda sedang sakit!! itu saje nasihat saya... Kerana kami di Monavie ingin membantu org2 sakit di luar sana sembuh daripada pnyakit secara semula jadi.. Insyallah....

Drink it, feel it, share it

2 comments:

  1. assalamualaikum, nak bertnye skit berkenaan dgn cara penggunaan jus Monavie ni. Jus ni di minum begitu saja atau kena tambah dengan air?

    ReplyDelete
  2. w'salam... jus ni xperlu tambah air, just minum mcm tu sahaj.. dan disarankan selepas minum jus tu, minum air putih lebih sedikit.. insyAllah.. cepat sikit proses penghantaran khasiat jus tu ke dalam sel darah kita... selamat mencuba ye..

    ReplyDelete