Welcome to MonaVie!

DRINK IT, FEEL IT, SHARE IT!


Jus Mona Vie Jus Paling Berkhasiat Dengan 19 Jenis Buah-Buahan Yang Kaya Dengan Anti-Oksidan. Jus Mona Vie Menjadi Makanan Kesihatan Anda Serta Dapat Menyembuhkan Penyakit-Penyakit Secara Semula Jadi. Dapatkan Jus Mona Vie Sekarang! Hubungi Abdul Hadi Bin Abd Aziz (019-3636164) untuk keterangan lanjut. Atau layari www.share2u.my/ibnuaziz83. PENGEDAR DIPERLUKAN!!

Home

Thursday, September 2, 2010

Berita Gembira Kepada Penghidap Penyakit Gout, Kencing Manis, Darah serta Jantung

Seminggu yang lepas saya dan sahabat saya (Mubin) kami telah pergi ke Pejabat MonaVie. Saya telah membuat satu order untuk diposkan ke kpg saya di Kedah. Selepas membuat semua urusan, saya mendapati seseorang yg pernah saya nampak sewaktu di dewan K Klub di Taman Melawati yang mana Talk berkenaan Markting Plan dan Produk MonaVie dijalankan. Orag tersebut ialah bekas seorang doktor bernama Mohd Mokhtar. Jadi kesempatan emas yg ada.. saya cuba untuk menemubual beliau kerana beliau seorang pengguna jus Monavie. Beliau sebenarnya menghidap pelbagai jenis penyakit. Beliau telah didiagnoskan menghidap darah tinggi, kencing manis, sakit sendi (gout) dan menghampiri kerosakan buah pinggang dan bakal menghadapi serangan jantung.

Beliau mula membuka cerita selepas saya mengajukan beberapa soalan. Beliau menegaskan beliau adalah seorang yg berpenyakit kritikal, dan telah cuba merawat dengan pebagai cara sehinggalah diperkenalkan jus hebat ini. Jadi beliau telah mencuba sebotol jus Monavie dalam masa 5 hari.. dan beliau telah mendapati beberapa perubahan pada dirinya. Dirinya terasa sedikit bertenaga dan makin bertenaga.. sangat berbeza seperti biasa.. Kadar darah tinggi dan kencing manis beliau mulai berkurangan dan berada pada kadar normal berbanding sebelum ini pada kadar yg sangat membimbangkan. Kaki dan sendi beliau sudah tidak berasa sakit serta tidak terasa bisanya lagi. Dulunya makanan seafood menjadi musuh, kini tiada apa yg perlu ditakutkan lg. Beliau makan apa saja tanpa rasa bimbing kerana bandannya kini dapat menerima apa saja. Ini kerana kata beliau.. Jus Monavie ini, Dengan Izin Allah SWT, telah merawat dan menyuburkan semua sistem serta organ dalam badan beliau.
Beliau baru2 ini telah ke Sarawak membuat Talk berkenaan tentang kehebatan jus ini. Dan beliau telah mendekati seorang lelaki tua berumur dalam lingkungan 7o-an yang mempunyai masalah berkenaan sakit kaki dan sendi yang sudah beberapa tahun menghadapinya. Beliau telah mencadangkan dan memaksa org itu amalkan jus itu dalam masa 5 hari.. dan selepas pulang dari Sarawak dan selepas 5 hari.. lelaki tersebut menelefon Doktor Mokhtar dan mengucapkan ribuan malah jutaan terima kasih kerana memaksanya meminum jus itu. Lelaki terbabit mengatakan sekiranya dia tidak berjumpa dengan Doktor. sudah pasti dia kini berada pada alam yang lain.. saya rasa anda faham akan maksud saya.. Terima kasih kepada Doktor Mokhtar di atas masanya memberi sedikit testimoni bg saya, testimoni yang hebat. Beliau mengharapkan agar saya terus meneruskan perniagaan ini di samping membantu orang sakit. Insyallah..

Jadi selepas mendengar pengakuan seorang doktor malah seorang hebat dalam politik pada suatu ketika dulu.. saya yakin dengan kehebatan yg Allah telah ciptakan.. Ia bukan sekadar minuman kesihatan malah merawat penyakit kritikal... Jus Monavie seolah2 menyuburkan serta mencantikkan perjalanan pendarahan di dalam tubuh kita. Bak kata Encik Shak Khan, pengedar Mona vie terbesar di Asia, tubuh badan kita ini adalah banglow kita yang paling mahal.. jadi sama-sama lah kita menjaga banglow kita ini daripada ditimpa musibah yang bakal merugikan dan mem'pokai'kan simpanan masa hadapan kita.

Jadi kata-kata akhir saya. Cubalah jus Monavie ini dan PASTI anda akan dapati penyelasaian penyakit anda.. Insyallah.. dengan ikhtiar dan usaha kita.. semuanya akan sihat sejahtera... Amiiin...

2 comments:

  1. assalamualaikum.. saya ingin bertanya satu soalan.. ayah saya mengidap gout yang agak kritikal, pantang sahaja makan benda yang masam pasti gout akan serang sendi sendi beliau.. pada pendapat tuan bolehkah ayah saya mengambil jus monavie ini. saya khuatiri dengan rasa masam jus ini akan memberi kesan terhadap gout ayah saya sekian... :)

    ReplyDelete
  2. W'salam.. trm kasih di atas soalan yg diberi.. maaf agak lambat menjawab.. ok untuk soalan tu.. Monavie adalah produk yg sgt2 hebat.. jadi untuk minum monavie, saya sarankan minum secara kadar yg sedikit dahulu.. bila dah rasa ok.. baru tambah onz jus itu. InsyAllah...

    ReplyDelete