Welcome to MonaVie!

DRINK IT, FEEL IT, SHARE IT!


Jus Mona Vie Jus Paling Berkhasiat Dengan 19 Jenis Buah-Buahan Yang Kaya Dengan Anti-Oksidan. Jus Mona Vie Menjadi Makanan Kesihatan Anda Serta Dapat Menyembuhkan Penyakit-Penyakit Secara Semula Jadi. Dapatkan Jus Mona Vie Sekarang! Hubungi Abdul Hadi Bin Abd Aziz (019-3636164) untuk keterangan lanjut. Atau layari www.share2u.my/ibnuaziz83. PENGEDAR DIPERLUKAN!!

Home

Saturday, September 4, 2010

Kini para wanita tak perlu takut bila datang bulan - masalah senggugut yg parah

Saya mempunyai seorang kawan perempuan.. dia seorang yg biasa bukan seorang yg aktif.. tetapi bila datang bulan atau 'period' dia akan mengalami gejala yg nk wat ape benda pun tak boleh.. dia akan rasa sakit perut sangat sampai nk buat ape pun tak boleh.. akhirnya dia akan ambil pil tahan sakit.. tp saya kata itu bukan penyelesaian yg baik.. sebab kalu selalu ambil pil selalu boleh menyebabkan musibah pada badan.. ini mungkin disebabkan hormon yg tak stabil.. saya kata la kat dia.. better kawin la nk hilangkn masalah ini.. hehehe.. dia senyum tp mcm nk makan saya.. hahaha

Jadi sebagai seorang kawan yg baik.. saya memberi dia Jus MonaVie.. dia mula makan jus ni sebelum dia dtg bulan, ini bermakna dia boleh cuba dalam beberapa hari sebelum period... setelah seminggu.. datang lah period... Dia rasa pelik plak.. biasenya datang bulan bukan mai meroyan lagi.. tp pas minum jus MonaVie ni.. sesuatu yg pelik berlaku.. xde sakit.. dan darah yang keluar.. darah yg sangat hitam.. bukan satu hari tapi dalam  2 3 hari kuar darah yg hitam.. tp xde sakit..

so kat sini, saya buatkan rumusan kat die.. bahawa jus ni membantu badan die membetulkan hormon dan mengelokkan perjalanan darah serta membantu menyingkirkan darah kotor dia dgn baik.. jadi itu sebab dia dah tak de sakit2 dah... saya pun bersyukur sangat la... jadi kepada yg selalu sgt datang bulan meroyan2 xleh wat keja.. amalkan lah Jus MonaVie ni.. unutk kebaikan kita semua jgk.. Insyallah... Selamat mencuba....

Hubungi Abdul Hadi di talian 019-3636164

No comments:

Post a Comment