Welcome to MonaVie!

DRINK IT, FEEL IT, SHARE IT!


Jus Mona Vie Jus Paling Berkhasiat Dengan 19 Jenis Buah-Buahan Yang Kaya Dengan Anti-Oksidan. Jus Mona Vie Menjadi Makanan Kesihatan Anda Serta Dapat Menyembuhkan Penyakit-Penyakit Secara Semula Jadi. Dapatkan Jus Mona Vie Sekarang! Hubungi Abdul Hadi Bin Abd Aziz (019-3636164) untuk keterangan lanjut. Atau layari www.share2u.my/ibnuaziz83. PENGEDAR DIPERLUKAN!!

Home

Sunday, August 22, 2010

BERMULANYA PERKEMBANGAN DI MALAYSIA

MonaVie kini di Malaysia Salam sejahtera untuk sahabat sekelian, Pernahkah anda terfikir atau inginkah anda untuk memiliki perniagaan sendiri, malahan memiliki sebuah perniagaan di bertaraf antarabangsa? Meraih keuntungan walaupun semasa tidur anda, serta berkongsi pendapatan dan keuntungan dari serata dunia dengan keluarga dan sahabat handai.
Jadikan impian anda terlaksana bersama MONAVIE.
MONAVIE merupakan syarikat network marketing paling PANTAS berkembang dalam sejarah industri MLM dengan jualan mencecah $2 billion USD selepas 3 tahun berada dalam pasaran. MONAVIE menduduki ranking No.1 di dalam Majalah INC.500 dalam kategori pemakanan. Jus MonaVie merupakan satu gabungan buah acai berry yang hanya terdapat di hutan Amazon berserta 18 jenis buah-buahan terpilih dan terbaik dunia untuk membekalkan daya tenaga paling optimum untuk badan kita. Kandungannya telah disahkan oleh pakar-pakar antarabangsa mempunyai unsur-unsur anti-pengoksidaan yang amat tinggi serta nutrient-nutrient berkhasiat yang boleh meransangkan penyembuhan luar biasa serta menyediakan pertahanan badan daripada pelbagai jenis penyakit.
MONAVIE menawarkan pelan pembayaran komisyen yang paling inovatif dan dinamik dalam sejarah industri network marketing. 50% dari hasil jualan di peruntukkan sebagai komisen kepada pengedar melalui 7 jenis bonus, serta peluang memiliki Mercedes SLK dan pakej melancong ke Hawaii semuanya percuma. Monavie kini telah berada di 15 buah negara dan baru sahaja bertapak di Malaysia sejak April 2010. Monavie juga bakal memasuki Indonesia, Thailand, Brunai Darussalam dalam jangka masa terdekat ini.
Jangan lepaskan peluang yang baik ini, jadilah yang terawal. Untuk keterangan lebih lanjut layari website kami di www.share2u.my/ibnuaziz83 atau hubungi 019-3636164

No comments:

Post a Comment