Welcome to MonaVie!

DRINK IT, FEEL IT, SHARE IT!


Jus Mona Vie Jus Paling Berkhasiat Dengan 19 Jenis Buah-Buahan Yang Kaya Dengan Anti-Oksidan. Jus Mona Vie Menjadi Makanan Kesihatan Anda Serta Dapat Menyembuhkan Penyakit-Penyakit Secara Semula Jadi. Dapatkan Jus Mona Vie Sekarang! Hubungi Abdul Hadi Bin Abd Aziz (019-3636164) untuk keterangan lanjut. Atau layari www.share2u.my/ibnuaziz83. PENGEDAR DIPERLUKAN!!

Home

Wednesday, April 4, 2012

Pelan Pemasaran Monavie yang baru

Monavie's New Compensation Plan

Ada beberapa perubahan pada pelan Monavie baru2 ni. Ini kerana telah berlaku beberapa kes yg tidak membawa kepada pengedar2 monavie terutama yang bermodal kecil. Jadi dgn ada perubahan ini, tidak lagi akan berlaku harga2 yg tak menentu yg boleh menjejaskan Monavie di pasaran. Dan ini adalah petikan yg saya ambil dari laman web monavie.

"Dengan pelancaran Pelan Pemasaran yang baru, kami ingin memaklumkan kepada anda beberapa pembaharuan yang akan memudahkan anda dan mereka yang berada di dalam organisasi anda untuk memperoleh bonus.

Anda akan menyukai pembaharuan ini:

Penambahan pangkat baru: Purple Diamond dan White Diamond

Keperluan untuk kenaikan pangkat ke Diamond, Blue Diamond, Purple Diamond, dan White Diamond dikurangkan kepada tiga minggu berturut-turut

Keperluan untuk kenaikan pangkat ke Gold kini dua minggu berturut-turut.

Enam cara yang senang dan baru untuk memperoleh pendapatan:


1- Bonus Jualan Langsung 
Jual produk MonaVie kepada rakan-rakan dan jirann tetangga pada harga runcit dan simpan perbezaannya

2- Bonus Pencapaian Star 
Seorang pengedar memperoleh Bonus Pencapaian Star (RM64.00–RM128.00) apabila dia mencapai pangkat Star

3- Bonus Kumpulan
Peroleh bonus 5% daripada GV di dalam kaki anda dengan volum yang terkecil
Peroleh bonus 5% tambahan daripada padanan GV di dalam kaki anda dengan volum yang paling besar

4- Bonus Padanan Cek Eksekutif ( Executive Check match).
Dibayar mengikut bilangan generasi yang terdapat di dalam baris bawahan anda berdasarkan pangkat “dibayar sebagai”. antara 5% - 8% berbanding sebelum .5% - 1% shj.

5- Bonus Kepimpinan 
Dibayar kepada Diamond dan ke atas berdasarkan “dibayar ikut” pangkat

6- Bonus Kenaikan Pangkat 
Membayar bonus satu-kali bagi setiap pangkat yang dicapai pada Bronze dan ke atas
Walaupun pelan pemasaran yang sepenuhnya tidak akan berkuatkuasa sehingga 31 Mac 2012, anda akan perhatikan bahawa pangkat anda dikira dalam cara yang memberi anda pangkat yang “lebih tinggi”.


Jadi, perubahan ini bukan sengaja dilakukan tapi demi kebaikan semua pengedar Monavie. Dan perubahan ini juga adalah untuk memastikan setiap pengedar monavie yg benar2 serious shj meneruskan perniagaan bertaraf antarabangsa ini. Dan para upline2 perlu berusaha menbantu downline2 anda berjaya, jadi kejayaan pasti akan sama2 dikecapi. Selamat berjaya dengan Monavie.

No comments:

Post a Comment