Welcome to MonaVie!

DRINK IT, FEEL IT, SHARE IT!


Jus Mona Vie Jus Paling Berkhasiat Dengan 19 Jenis Buah-Buahan Yang Kaya Dengan Anti-Oksidan. Jus Mona Vie Menjadi Makanan Kesihatan Anda Serta Dapat Menyembuhkan Penyakit-Penyakit Secara Semula Jadi. Dapatkan Jus Mona Vie Sekarang! Hubungi Abdul Hadi Bin Abd Aziz (019-3636164) untuk keterangan lanjut. Atau layari www.share2u.my/ibnuaziz83. PENGEDAR DIPERLUKAN!!

Home

Friday, May 18, 2012

Testimoni dari kedah

Mak cik Ani
Beliau seorang pekerja di hospital lama alor setar, pengguna jus monavie sejak 2 bulan yg lepas.. beliau telah alami sakit jantung 3 kali.. dan beliau sgt2 tak berdaya.. selepas beliau mengguna monavie.. beliau rasa dapat bernafas dgn selesa alhamdulillah dah boleh masuk kerja semula.. beliau sgt bersyukur kerana ditemukan monavie.. sehingga sekarang dia menggunakan jus monavie dan akan menggunakannya selagi mana monavie masih ada di pasaran.. beliau juga kini memulakan biz ini demi nk membantu orang di luar sana yg sgt memerlukan monavie.. InsyaAllah. semoga beliau sihat sentiasa.. dan maju jaya dalam monavie..



Adik Shamim
Mengalami ketumbuhan di kepala. Alhamdulillah.. dgn izin Allah tumor atau ketumbuhan itu hilang macam tu sahaja apabila minum jus monavie. Syukur kita kerana ada sesuatu yg Allah jadikan untuk membantu mereka2 yg hadapi sgt2 getir. Minum lah jus monavie sbgai alat untuk membantu menyeimbangkan kembali tubuh badan kita. Amin,,,


Hubungi sekarang untuk menikmati kesedapan dan kekhasiatan jus campuran 19 jns buah ini.

No comments:

Post a Comment