Welcome to MonaVie!

DRINK IT, FEEL IT, SHARE IT!


Jus Mona Vie Jus Paling Berkhasiat Dengan 19 Jenis Buah-Buahan Yang Kaya Dengan Anti-Oksidan. Jus Mona Vie Menjadi Makanan Kesihatan Anda Serta Dapat Menyembuhkan Penyakit-Penyakit Secara Semula Jadi. Dapatkan Jus Mona Vie Sekarang! Hubungi Abdul Hadi Bin Abd Aziz (019-3636164) untuk keterangan lanjut. Atau layari www.share2u.my/ibnuaziz83. PENGEDAR DIPERLUKAN!!

Home

Wednesday, December 14, 2011

Testimoni : Pesakit Yang Jarang Kita Dengar

1- Penyakit SLE ( Systematic Lupus Erythematosus)

Kak Minn mengidap penyakit SLE (Sistemic Lupus Erythematosus) - LUPUS . SLE adalah penyakit kronik yang mana ‘autoimmune system’ dalam badan akan menyerang sel dan tisu serta mengakibatkan inflamasi dan kerosakan tisu. SLE akan menyerang organ-organ penting seperti jantung, sendi, kulit, tekak, hati, buah pinggang dan sistem radang.






 dan selepas guna monavie




 2-Eczema (Penyakit kulit)

Seorg budak menghidapi penyakit kulit yg dipanggil Eczema…ianya penyakit asma yg menjelma di KULIT. Sejak usia 3tahun sehingga berusia 5tahun. Pelbagai kaedah perubatan telah dicuba tapi gagal. Setiap malam menangis menggaru sehingga luka. Alhamdilillah pas guna Monavie, enzyme telah kurang dan tiada lg.

Sebelum guna monavie



Semasa guna monavie




Selepas guna monavie

Alhamdulillah...

Terima kasih kepada http://mymonaviejuice.blogspot.com/2011/03/testimoni.html
 

No comments:

Post a Comment