Welcome to MonaVie!

DRINK IT, FEEL IT, SHARE IT!


Jus Mona Vie Jus Paling Berkhasiat Dengan 19 Jenis Buah-Buahan Yang Kaya Dengan Anti-Oksidan. Jus Mona Vie Menjadi Makanan Kesihatan Anda Serta Dapat Menyembuhkan Penyakit-Penyakit Secara Semula Jadi. Dapatkan Jus Mona Vie Sekarang! Hubungi Abdul Hadi Bin Abd Aziz (019-3636164) untuk keterangan lanjut. Atau layari www.share2u.my/ibnuaziz83. PENGEDAR DIPERLUKAN!!

Home

Thursday, December 8, 2011

Pelajar Mendapat Puluhan Ribu Ringgit Sebulan

Kenapa ramai graduan menganggur dan tak kaya?
-Mereka tidak ingin ambil tahu cara nak berniaga.
-Mereka tak nak belajar dari orang berpengalaman
-Mereka tak nak belajar kemahiran, selok-belok dan sepak terajang dunia perniagaan

Anda percaya ramai pelajar mendapat duit sampingan sewaktu belajar. Jadi saya ada satu peluang untuk buat duit dgn bisnes yg ingin saya kongsikan.. Iaitu bisnes MONAVIE!! 

Saya hanye mahukan 10 orang pelapis yang dahagakan ilmu perniagaan. Kerana saya yakin dengan kata-kata “what you give, you get back” dan  “If you help enough people to get what they want, you’ll get what you want”.

"Kekayaan hanyalah bermula dari keinginan". Anda  nak tahu atau tidak???
Berminat ingin tahu?

Call atau mesej saya, Abdul Hadi Abd Aziz di 0193636164

No comments:

Post a Comment