Welcome to MonaVie!

DRINK IT, FEEL IT, SHARE IT!


Jus Mona Vie Jus Paling Berkhasiat Dengan 19 Jenis Buah-Buahan Yang Kaya Dengan Anti-Oksidan. Jus Mona Vie Menjadi Makanan Kesihatan Anda Serta Dapat Menyembuhkan Penyakit-Penyakit Secara Semula Jadi. Dapatkan Jus Mona Vie Sekarang! Hubungi Abdul Hadi Bin Abd Aziz (019-3636164) untuk keterangan lanjut. Atau layari www.share2u.my/ibnuaziz83. PENGEDAR DIPERLUKAN!!

Home

Saturday, January 21, 2012

Testimoni 2012: Cara minum: Satu botol satu minggu

Saya sangat2 menyarankan kepada sesiapa yg ada masalah kesihatan yg agak kritikal dan sgt kritikal, sila habiskan minum jus monavie dalam masa seminggu untuk botol pertama. Anda pasti akan merasai kesannya yg positif insyaAllah.

Contoh senang saya bg mak saya, beliau ada lelah, kencing manis, darah tinggi, selalu guna gas tuk lelahnya, dulu ada breast cancer tp tak teruk lg. beliau minum sikit2 dan kesannya masih kurang nampak. dan selepas itu saya meminta beliau habskn sebotol seminggu dan dia sangat bersyukur kerana hampir beberapa minggu beliau xperlu guna pam gas lagi. Beliau juga ada batuk2 yg teruk sehingga naik risau sy tgk kdg2. org kata punca drpd paru2 yg agak lemah. tetapi selepas itu sy sgt bersyukur dan saya akan suruh mak sy teruskan minum jus ini smp bila2.

Jadi kepada org di luar sana, jgn rasa mahal tau untuk kekal sihat. Kerusi Osim yg berpuluh2 ribu mampu dimiliki, apatah lg jus yg berharga rm100++  ini.

Sila berkongsi dgn mak ayah, saudara mara, rakan karib dan kerja. Semoga kita sentiasa sihat selalu.

DRINK it, FEEL it, SHARE it.

Hubungi saya abdul hadi di 0193636164

No comments:

Post a Comment