Welcome to MonaVie!

DRINK IT, FEEL IT, SHARE IT!


Jus Mona Vie Jus Paling Berkhasiat Dengan 19 Jenis Buah-Buahan Yang Kaya Dengan Anti-Oksidan. Jus Mona Vie Menjadi Makanan Kesihatan Anda Serta Dapat Menyembuhkan Penyakit-Penyakit Secara Semula Jadi. Dapatkan Jus Mona Vie Sekarang! Hubungi Abdul Hadi Bin Abd Aziz (019-3636164) untuk keterangan lanjut. Atau layari www.share2u.my/ibnuaziz83. PENGEDAR DIPERLUKAN!!

Home

Wednesday, August 18, 2010

APA ITU JUS MONAVIE DAN KEBAIKANNYA

Apa itu MONA·VIE? Print E-mail
Monavie merupakan satu gabungan buah acai berry yang hanya terdapat di hutan Amazon serta gabungan 18 jenis buah-buahan terpilih dan terbaik dunia untuk membekalkan daya tenaga paling optimum untuk badan kita.

Kandungannya telah disahkan oleh pakar-pakar antarabangsa mempunyai unsur-unsur anti-pengoksidaan yang amat tinggi serta nutrient-nutrient berkhasiat yang boleh meransangkan penyembuhan luar biasa serta menyediakan pertahanan badan daripada pelbagai jenis penyakit.

Buah acai berry sendiri terdiri daripada kandungan-kandungan protein, lemak, fiber, vitamin, mineral-mineral dan garam-galian unik dan berkualiti untuk pemulihan SEMULAJADI daripada pelbagai penyakit. Ibu pejabat serta kilang pemprosesan di Utah Amerika Syarikat, Monavie diproses mengikut sistem piawaian GMP yang mementingkan kebersihan, ketulenan serta kepakaran teknologi. Monavie baru diperkenalkan pada 2005 di Amerika Syarikat tetapi telah berkembang dan mendapat pengiktirafan dengan begitu pesat dan pantas di Amerika Syarikat dan Eropah.

Mengapa Monavie? Print E-mail
Badan kita setiap hari terdedah kepada pencemaran udara dan makanan. Setiap kali itulah bahan- bahan pencemaran ini akan terkumpul dalam badan kita sedikit demi sedikit, dan membentuk radikal-radikal bebas yang membentuk pelbagai penyakit dalam badan kita. MonaVie merupakan makanan tambahan yang menghasilkan unsur-unsur anti-oksida yang tinggi yang berupaya melawan, mengurang dan menyahkan radikal-radikal bebas dalam badan kita. Di samping itu, ia membekalkan nutrient-nutrient yang tinggi dan berkualiti yang tidak terdapat dalam makanan tambahan yang lain, untuk memberi dan membekalkan tenaga yang optimun untuk badan kita.
Acai Berry Print E-mail
Acai berry merupakan kandungan buah yang utama didalam jus MonaVie dan telah dikenalpasti sebagai Super Anti-Oksidan yang mempunyai ORAC rating paling tinggi di dunia.

Kajian menunjukkan untuk badan kita kekal sihat kita perlu makan sekurang-kurangnya 5 jenis buah-buahan dan sayuran setiap hari. Adakah anda makan 5 jenis buah-buahan dan sayuran hari ini? Jika jawapannya tidak, bagaimana dengan semalam, minggu lalu, bulan lalu?? Jika perkara ini berterusan, bermakna tubuh kita pasti kekurangan Vitamin! Kekurangan vitamin bermakna sistem pertahanan badan kita akan menjadi lemah, dan senang terdedah kepada penyakit.
Kajian mendapati warna yang berlainan pada buah berlainan menunjukkan vitamin yang berbeza ada pada buah tersebut. Vitamin yang paling hebat majoritinya berada pada kulit dan biji buah.

Acai berry merupakan kandungan buah yang paling banyak di dalam produk MonaVie. MonaVie adalah hasil gabungan 19 buah-buahan organik yang diproses daripada kulit, isi dan juga bijinya. MonaVie adalah produk makanan kesihatan yang digunakan untuk membantu mengatasi masalah kesihatan seperti kanser, darah tinggi, kencing manis, masalah pencernaan dan lain-lain.

Syarikat Print E-mail
MonaVie ditubuhkan pada Januari 2005 di Amerika Syarikat dan telah mencecah usia hampir 5 tahun di pasaran dunia. MonaVie telah masuk ke 12 buah negara dan Malaysia merupaan negara yang ke-13.
Syarikat MonaVie telah mencapai jualan $1 billion USD dalam masa 3 tahun penubuhan iaitu pada Febuari 2008 dengan hanya satu produk.
MonaVie telah mencapai sasarannya iaitu sebagai salah satu syarikat "billion dollar company" dan kini bercita-cita ingin menjadi syarikat Multilevel terbesar dunia dengan sasaran "$20 billion USD company" dalam masa 20 tahun akan datang.
Syarikat MonaVie telah mempunyai beberapa jet peribadi bertujuan membawa para pengedar yang berjaya melancong ke seluruh dunia.
Jualan produk MonaVie meningkat pada setiap tahun. Kini MonaVie telah dilancarkan di Malaysia pada 1 Mac 2010. Ikuti perkembangan MonaVie di Malaysia dengan melayari http://www.jusmonavie.com 

Adakah Monavie Halal? Print E-mail


MonaVie telah disahkan HALAL oleh The Islamic Food and Nutrition Council of America pada 30 June 2009. Sila lawati www.ifanca.org untuk keterangan lanjut. Bebas dari segala jenis dadah serta tiada kesan sampingan.

Abdul Hadi Bin Abd Aziz (019-3636164)

1 comment:

  1. salam
    packaging yg menarik
    n nmpak cam sedap je jus tuh hehe ^^

    ReplyDelete