Welcome to MonaVie!

DRINK IT, FEEL IT, SHARE IT!


Jus Mona Vie Jus Paling Berkhasiat Dengan 19 Jenis Buah-Buahan Yang Kaya Dengan Anti-Oksidan. Jus Mona Vie Menjadi Makanan Kesihatan Anda Serta Dapat Menyembuhkan Penyakit-Penyakit Secara Semula Jadi. Dapatkan Jus Mona Vie Sekarang! Hubungi Abdul Hadi Bin Abd Aziz (019-3636164) untuk keterangan lanjut. Atau layari www.share2u.my/ibnuaziz83. PENGEDAR DIPERLUKAN!!

Home

Sunday, November 13, 2011

Monavie dan Normala Omar

Normala Omar artis terkenal dulu dalam cerita Opah. telah menjadi rabun matanya kerana mengalami kencing manis yg sgt teruk, selepas mengamalkan Monavie, dalam 12 botol katanya, matanya kembali normal, alhamdulillah..


Cerita normala omar dah famous sgt, jadi kepada yg ada masalah kesihatan, cubalah jus monavie ni, jgn kedekut sgt, hehehe. tp betul saya kata kesihatan sgt2 tak ternilai harganya. JAga lah nikmat yg sgt besar ini. Tak perlu barang2 mahal di dalam rumah kita, riak dapat dosa je, tp kalu kita beli monavie dgn duit tu, kita dah selamat drpd dosa dan dapat jaga kesihatan, jadi renung2kan lah dan selamat beramal. InsyaAllah...

Testimoni yg lain:

3 saluran jantung tersumbat, kritikal nih!!


Testimoni yang saya temui sendiri;

1- En Aziz.
    Ayah beliau ada kanser dah lama, ayahnya patut jmp doktor untuk buat kemo selama 3 hari, tapi selepas wat x-ray doktor kata kansernya dah xde. Ayah beliau telah gunakan 2 botol monavie dan sekarang masih jadikan monavie sbg minuman kesihatn.

2- En Zainol.
    Beliau ada kencing manis, sebelum ni berbelas belas jugak la sugar levelnya, tp pas minum 1 cup pagi, 1 cup tghari, dan 1 cup mlm, alhamdulillah, kencing manisnya turun jadi 7, beliau sgt bersyukur.

3- En Ismail Kassim
    Beliau sedang hadapi strok, kaki dan tgn kirinya tak berfungsi sehingga sekarang. tapi kata beliau, org yg kena strok ada byk penyakit2 sampingan yg akan di hadapi seperti nak telan air liur pun susah, bercakap pun xberapa lancar, ada gatal2 dan bengkak dll, tetapi selepas guna monavie beberapa botol monavie dalam sebulan, benda2 sampingn tu dah tiada, dan dia dah boleh bercakap mcm org biasa berbanding sblm ni yg agak kurang lancar, ini telah ditegaskan oleh isterinya. dia akan terus minum monavie ini sehingga Allah izinkan kaki dan tgnnya boleh berfungsi semula. Kata isterinya, kalu org tak tengok tongkatnya, org takkan kata dia sakit. hal ini kerana badan dia sangat sihat. Alhamdulillah..


Jadi itu dulu saya share dgn anda sekalian.  Assalamualaikum wrt.

Pengedar sangat2 diperlukan!! Hubungi saya segera sekarang Abdul HAdi di talian 019- 3636164

No comments:

Post a Comment