Welcome to MonaVie!

DRINK IT, FEEL IT, SHARE IT!


Jus Mona Vie Jus Paling Berkhasiat Dengan 19 Jenis Buah-Buahan Yang Kaya Dengan Anti-Oksidan. Jus Mona Vie Menjadi Makanan Kesihatan Anda Serta Dapat Menyembuhkan Penyakit-Penyakit Secara Semula Jadi. Dapatkan Jus Mona Vie Sekarang! Hubungi Abdul Hadi Bin Abd Aziz (019-3636164) untuk keterangan lanjut. Atau layari www.share2u.my/ibnuaziz83. PENGEDAR DIPERLUKAN!!

Home

Sunday, May 1, 2011

Monavie Original, Monavie Pulse, Monavie Active...

Ramai lagi yg masih kurang memahami kelebihan setiap produk Jus Monavie, jadi saya akan menerangkan serba sedikit kelebihan produk2 jus monavie ini.



Monavie Original
Campuran buah acai berry dan 18 buah buahan yg berkhasiat (seperti dalam post yg terdahulu). Amat baik untuk tubuh badan kita, di mana mengandungi 19 buah buahan yg hebat. Kaya dengan kompenen pemakanan dan anti oksidan yg tinggi. Fitonutrien untuk membantu melawan radikal bebas. Jus ini dapat mengekalkan kesihatan badan anda secara menyeluruh. Amat perlu dalam kehidupan kita seharian.
Selain itu, ia juga membantu penyakit2 kritikal seperti kanser, kencing manis, tyriod, senggugut, resdung, migrain, tak bertenaga dan lain2 lagi yg ada kaitan dgn masalah darah.


                                                                                                                 Monavie Pulse

Campuran buah acai berry dan 18 buah buahan yg berkhasiat (seperti dalam post yg terdahulu) serta tambahan Plant Sterols, Memberikan kita khasiat jantung yg lebih sihat dari plant sterols (Fitokimia di dalam tisu tumbuhan) yg dapat membantu menurunkan kadar kolestrol dan mengekalkan tahap kolestrol yg sihat. Menggantikan kolestrol2 jahat. Resveratrol dan Omega 3 fatty acids dapt melindungi saluran darh yg sihat. Is juga mengandugi berbagai-bagai kompenen permakan dan antioksidan yg tinggi dan hebat. Ianya membantu kita semua mengekalkan car hidup yg sihat dan aktif.
Jadi jus monavei pulse ni, baik tuk jantung darah tinggi, kolestrol tinggi, kanser juga, memberi tenaga, membaiki sistem seks. dapat tidur dgn nyenyak dll.


Monavie Active
Campuran buah acai berry dan 18 buah buahan lain yg berkhasiat tingi serta Glucosamine. Mengandungi khasiat 19 buah buahan yg hebat untuk kebaikan badan kita ditambah dgn glucosamine (dari tumbuhan) yg terbukti berkesan untuk membantu ke arah kesihatan sendi yg sihat dan pembaikan sendi dan saraf. Ia memberi sumber yg diperlukan oleh badan anda untuk terus bergerak. Ia juga boleh mengekalkan kesihatan badan anda secara menyeluruh di dalam kehidupan seharian.









Sebarang keterangan lanjut mengenai JUS2 MONAVIE, boleh hububungi saya.
Tel: 019-3636163/ 0134484441. Abdul Hadi Abd Aziz. (2980496)

2 comments:

  1. jika anda ada sebarang soalan boleh tny terus dari sini

    ReplyDelete
  2. salam,
    saya nk tanya...kalau ada masalah jerawat yang teruk..merah2...minum monavie apa sesuai...purple ke hijau?

    Fauzana

    ReplyDelete